TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ COMERCIAL
T’agrada l’analítica i la gestió de processos comercials? T'agradaria formar part d'un equip jove i dinàmic en una empresa líder en el sector de la salut animal? Si la resposta és “SÍ”, a Grup Gepork t’estem buscant! 🚀
Responsabilitats:
Gestió i manteniment de les tarifes de preus.
Establiment de condicions de venda.
Control de la correcta aplicació de la política de preus.
Gestió d’inversions a clients i càlcul de ràpels.
Control de consums i bonificacions de proveïdors.
Anàlisi de vendes i marges comercials.
Requisits:
Formació en Administració d’Empreses o similar.
Experiència mínima de 3 anys en gestió d'administració comercial.
Coneixements en SAP ERP i en sistemes d’anàlisi de dades.
Domini avançat d’Excel i del paquet Office.
Capacitat analítica i atenció al detall.
Habilitats per al treball en equip en entorns dinàmics.
Domini del català i castellà, tant oral com escrit.
Què t’oferim?
Excel·lent ambient de treball en un equip de treball jove i dinàmic.
Contracte directament per empresa.
Salari fixe + objectius. 💰
Formació continua a càrrec de l'empresa.
Horari partit de dilluns a dijous i divendres intensiu fins a les 15h.
Jornada intensiva durant el mes d’agost.
Descomptes i avantatges en diferents beneficis, com per exemple retribució flexible.
Incorporació a una empresa on gaudiràs d'un tracte familiar i proper.
Si creus que ets la persona que busquem, envia’ns el teu CV.
T’ESPEREM!